Transport av containrarBurg
20FT / 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), L...
Transport av containrar
Burg
20FT / 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), L...
Startpris exklusive moms
8 985 €
Tillverkningsår
2012
Skick
Begagnad
Plats
Roosendaal 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
- Maskinbeskrivning:
- Transport av containrar
- Tillverkare:
- Burg
- Tillverkningsår:
- 2012
- Skick:
- mycket bra (begagnad)
Pris och plats
Startpris exklusive moms
8 985 €
- Plats:
- Roosendaal, Nederländerna
Ring
Maskinförsäljning

Har du redan annonserat din begagnade maskin?
Sälj via Machineseeker utan provision.
Mer om maskinförsäljning
Mer om maskinförsäljning
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Hjulbas:
- 7 790 mm
- Lastutrymmets längd:
- 9 450 mm
- Lastutrymmets bredd:
- 2 550 mm
- Första registrering:
- 09/2012
- Fjädring:
- luft
- Däcksstorlek:
- 385/65-R22.5
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A18607581
- Referensnr.:
- DH2310
- Senast uppdaterad:
- den 2025.10.03
Beskrivning
= Ytterligare alternativ och utrustning =
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
Dkjdpjv D Nr Sjfx Aglsu
= Kommentarer =
Mycket fin 2012 BURG 20FT ADR växelflakschassi med SAF-axlar och skivbromsar (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) giltig till 2025-09-03, ABS/EBS, första och andra axeln är lyftaxlar, tjänstevikt: 3 690 kg, max totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22.5 däck (V: 10/12/13 mm; H: 10/13/12 mm), holländsk registrering med giltig besiktning (APK) till 2025-10-13
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65-R22.5
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bromsar: Skivbromsar
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: Lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 60%; Däckmönster höger: 60%
Bakaxel 2: Lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 75%; Däckmönster höger: 80%
Bakaxel 3: Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 80%; Däckmönster höger: 75%
Mått
Mått (L x B): 943 x 255 cm
Vikter
Tjänstevikt: 3 690 kg
Lastkapacitet: 35 310 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: BURG O-3-CC A7
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifiering
Registreringsnummer: OL-16-TH
Ytterligare information
Vänligen kontakta Piet Swank för mer information.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
Dkjdpjv D Nr Sjfx Aglsu
= Kommentarer =
Mycket fin 2012 BURG 20FT ADR växelflakschassi med SAF-axlar och skivbromsar (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) giltig till 2025-09-03, ABS/EBS, första och andra axeln är lyftaxlar, tjänstevikt: 3 690 kg, max totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22.5 däck (V: 10/12/13 mm; H: 10/13/12 mm), holländsk registrering med giltig besiktning (APK) till 2025-10-13
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65-R22.5
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bromsar: Skivbromsar
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: Lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 60%; Däckmönster höger: 60%
Bakaxel 2: Lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 75%; Däckmönster höger: 80%
Bakaxel 3: Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 80%; Däckmönster höger: 75%
Mått
Mått (L x B): 943 x 255 cm
Vikter
Tjänstevikt: 3 690 kg
Lastkapacitet: 35 310 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: BURG O-3-CC A7
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifiering
Registreringsnummer: OL-16-TH
Ytterligare information
Vänligen kontakta Piet Swank för mer information.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2009
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+31 165 2... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons

1 297 km
Transport av containrar
Burg20FT / 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), L...
Burg20FT / 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), L...
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått