Arbetsplattform semitrailerFAYMONVILLE
MAX410 Ballastauflieger
Arbetsplattform semitrailer
FAYMONVILLE
MAX410 Ballastauflieger
Skick
Ny
Plats
Essen 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
- Maskinbeskrivning:
- Arbetsplattform semitrailer
- Tillverkare:
- FAYMONVILLE
- Modell:
- MAX410 Ballastauflieger
- Skick:
- ny
Pris och plats
- Säljarens plats:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Tyskland
Ring
Tekniska detaljer
- Totalvikt:
- 53 000 kg
- Maximal lastvikt:
- 45 115 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Total bredd:
- 2 540 mm
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A20245660
- Referensnr.:
- 35934
- Senast uppdaterad:
- den 2025.10.11
Beskrivning
Vår kompletta fordonspark med omedelbart och kortfristigt tillgängliga fordon finns på vår webbplats.
Utdrag från utrustningen. Fullständig utrustningslista på förfrågan.
Lastyta:
Hfedexl Nf Rjpfx Aa Een
* Lastyta med ca 30 mm tjock hårdträbotten
* 8 par utåt fällbara surrningsringar (LC 10 000 daN)
Stödben:
* JOST-stödben (mekaniska) med 2-växlad växellåda för ca 24 t lyftkapacitet (ca 50 t provlast)
Däck:
* 385/65 R 22.5 TPMS däcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141. Dataöverföringen till dragfordonet sker via den standardiserade EBS-gränssnittet enligt ISO 11992. För korrekt visning måste dragfordonet kunna ta emot och visa dessa data.
Axlar och fjädring:
* BPW-axlar, teknisk belastning vardera 10 000 kg
* 1:a och 3:e axeln hydro-mekaniskt tvångsstyrda, monterade på svängtallrik, 2:a axeln fast
* Luftfjädrad med höj- och sänkanordning
* Axelverktyg
Bromssystem:
* Wabco-bromssystem i enlighet med EU-föreskrifter med EBS-E (4S3M) utan förbindelseledning till dragfordonet
Elsystem:
* Elsystem enligt EU-föreskrifter, belysning 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* ASPÖCK UNIBOX vid anslutningslisten fram med uttag 24N, 24S och 15-polig anslutning enligt ISO
* 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
Stålkonstruktion:
* Stålkonstruktion av höghållfasta finkornstål
* Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (sträckgräns 355 MPa), S690QL/S700MC (sträckgräns 690 MPa)
Lackering:
* Hela stålkonstruktionen blästras automatiskt efter svetsning med blästerhjulsanläggning
* En andra blästring med korund för optimal vidhäftning av lackeringssystemet
* Slutlackering med 2 lager 2K-täcklack, enfärgad i RAL 3002 karmosinrött enligt RAL-system 841GL
* Bakpartiet metalliseras och lackeras i RAL 9010 (renvit)
* Fälgar i silver
* Lackuppbyggnaden testad i saltspraytest enligt ISO 9227-NSS
* Hålrum tätade med specialvax
Tillbehör:
* Lastyta med ca 30 mm tjock hårdträbotten
* 2-tums kingpin
* En galvaniserad stålförstam (EN12642-XL), ca 1 200 mm hög
* Gul-röda luftkopplingar vid den galvaniserade anslutningslisten fram
* 4 st hjulklossar med hållare vid förstammen
* Utrymme för ca 1 000 mm insticksrör i centrala bakbalken
* Fästen för varningsskyltar med uttag på svanhalsen och bakre plåt vänster och höger
* Gult reflektorband enligt EU-föreskrifter på sidor och bak på trailern
* 10 par rörfickor för insticksrör ca 100 x 50 mm i yttre ramen på lastytan
* Europeiska reflektorskyltar (röd-gul) bak på trailern
* Fäste för varningsljus bak på trailern
* Stänkskydd bak på trailern
* Bruksanvisning och beskrivning på USB-sticka
* Hastighetsdekal 80 km/h bak och på båda sidor
* El-hydraulikaggregat
* 1 manöverkoppling med förstärkning, skruvad på bakre tvärbalk
* Lastmanometer för axeltrycksbestämning inkl. lastdiagram
* Centralsmörjsystem BEKAMAX (Pico) med normalfett NLGI-2 och avtagbart skydd runt pumpen
* Efterstyrning framifrån och bakifrån via kabel-fjärrkontroll med tryckknappar, med spårningskontroll av axlarna (utan installation i dragbil)
* 7 par galvaniserade insticksrör ca 100 x 50 mm, ca 1 000 mm höga
* 4 par rörfickslister monterade tvärs över lastytan för insticksrör ca 100 x 50 mm
* Spiralkabel för elektrisk matning av el-hydraulikaggregat och/eller elektrisk sidoutrustning
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Utdrag från utrustningen. Fullständig utrustningslista på förfrågan.
Lastyta:
Hfedexl Nf Rjpfx Aa Een
* Lastyta med ca 30 mm tjock hårdträbotten
* 8 par utåt fällbara surrningsringar (LC 10 000 daN)
Stödben:
* JOST-stödben (mekaniska) med 2-växlad växellåda för ca 24 t lyftkapacitet (ca 50 t provlast)
Däck:
* 385/65 R 22.5 TPMS däcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141. Dataöverföringen till dragfordonet sker via den standardiserade EBS-gränssnittet enligt ISO 11992. För korrekt visning måste dragfordonet kunna ta emot och visa dessa data.
Axlar och fjädring:
* BPW-axlar, teknisk belastning vardera 10 000 kg
* 1:a och 3:e axeln hydro-mekaniskt tvångsstyrda, monterade på svängtallrik, 2:a axeln fast
* Luftfjädrad med höj- och sänkanordning
* Axelverktyg
Bromssystem:
* Wabco-bromssystem i enlighet med EU-föreskrifter med EBS-E (4S3M) utan förbindelseledning till dragfordonet
Elsystem:
* Elsystem enligt EU-föreskrifter, belysning 24 volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* ASPÖCK UNIBOX vid anslutningslisten fram med uttag 24N, 24S och 15-polig anslutning enligt ISO
* 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polig ISO-12098
Stålkonstruktion:
* Stålkonstruktion av höghållfasta finkornstål
* Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (sträckgräns 355 MPa), S690QL/S700MC (sträckgräns 690 MPa)
Lackering:
* Hela stålkonstruktionen blästras automatiskt efter svetsning med blästerhjulsanläggning
* En andra blästring med korund för optimal vidhäftning av lackeringssystemet
* Slutlackering med 2 lager 2K-täcklack, enfärgad i RAL 3002 karmosinrött enligt RAL-system 841GL
* Bakpartiet metalliseras och lackeras i RAL 9010 (renvit)
* Fälgar i silver
* Lackuppbyggnaden testad i saltspraytest enligt ISO 9227-NSS
* Hålrum tätade med specialvax
Tillbehör:
* Lastyta med ca 30 mm tjock hårdträbotten
* 2-tums kingpin
* En galvaniserad stålförstam (EN12642-XL), ca 1 200 mm hög
* Gul-röda luftkopplingar vid den galvaniserade anslutningslisten fram
* 4 st hjulklossar med hållare vid förstammen
* Utrymme för ca 1 000 mm insticksrör i centrala bakbalken
* Fästen för varningsskyltar med uttag på svanhalsen och bakre plåt vänster och höger
* Gult reflektorband enligt EU-föreskrifter på sidor och bak på trailern
* 10 par rörfickor för insticksrör ca 100 x 50 mm i yttre ramen på lastytan
* Europeiska reflektorskyltar (röd-gul) bak på trailern
* Fäste för varningsljus bak på trailern
* Stänkskydd bak på trailern
* Bruksanvisning och beskrivning på USB-sticka
* Hastighetsdekal 80 km/h bak och på båda sidor
* El-hydraulikaggregat
* 1 manöverkoppling med förstärkning, skruvad på bakre tvärbalk
* Lastmanometer för axeltrycksbestämning inkl. lastdiagram
* Centralsmörjsystem BEKAMAX (Pico) med normalfett NLGI-2 och avtagbart skydd runt pumpen
* Efterstyrning framifrån och bakifrån via kabel-fjärrkontroll med tryckknappar, med spårningskontroll av axlarna (utan installation i dragbil)
* 7 par galvaniserade insticksrör ca 100 x 50 mm, ca 1 000 mm höga
* 4 par rörfickslister monterade tvärs över lastytan för insticksrör ca 100 x 50 mm
* Spiralkabel för elektrisk matning av el-hydraulikaggregat och/eller elektrisk sidoutrustning
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2003
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 201 8... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons

1 204 km
Arbetsplattform semitrailer
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX410 Ballastauflieger
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått