Semitrailer med walking floorSTAS
13.50 "ECOhddisc93" mit VBK E-Powerplans 93m³
Semitrailer med walking floor
STAS
13.50 "ECOhddisc93" mit VBK E-Powerplans 93m³
Skick
Ny
Plats
Korschenbroich-Glehn 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
Pris och plats
- Säljarens plats:
- Dieselstr. 9, 41352 Korschenbroich-Glehn, Tyskland
Ring
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Lastutrymmets längd:
- 13 535 mm
- Lastutrymmets bredd:
- 2 480 mm
- Lastutrymmeshöjd:
- 2 650 mm
- Lastutrymmesvolym:
- 93 m³
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A5327754
- Senast uppdaterad:
- den 2025.06.25
Beskrivning
Chassi
Utförande med genomgående, förstärkt ram, ny påbyggnad tillverkad i självförstärkande konstruktion med motsvarande förstärkningar i underramen för särskilt hög stabilitet och hållfasthet. Tvärbalkar med höjd på 140 mm i förstärkt utförande (för hög markbelastning). Extra förstärkning som knutplåt i den främre underrams-/fordonsramdelen. Chassit av galvaniserat stål upp till stödkonstruktion (släpvagnskonstruktion max 39.000 kg).
Axlar och upphängning "skivbroms 22,5"
Jost (DCA) axelaggregat, 3x9 ton med DCA-luftfjädring, lyft och sänkning, Wabco Smartboard infotavla, elektronisk bromsslitageindikator kan läsas av i dragbilen (display), första axeln med startassistans (ny EG-regel, utan utrustning för dragbil), (vid behov kan 1:a och 3:e axeln göras lyftbar).
Däck och hjul
6 hjul med däckstorlek 385/65 R 22.5 från valfri tillverkare (Br-Go-Co) på silverfärgade stålfälgar, 11,75x22.5 ET 120
Stödben
Mekaniska stödben med två hastigheter, 2x 20 ton stödbelastning med svängfot.
Bromssystem
Enligt EG-standard, EBS E-anläggning Wabco med RSS-system (Roll-Stability-Support) och Premium Modulator, fjäderenergilagrade bromsar på två axlar med manövrering bak, ALU-lufttanksystem.
Elsystem
Enligt EG-standard 91/633 och 97/28 med 2 femkammarlyktor typ Aspöck Europoint 3 integrerade i ALU avslutande bakparti, 24 volts system med 1x15-polig och 2x7-poliga uttag, med sidomarkeringsljus i LED-version, 2 reflexskyltar på baksidan, positionsljus fram 2x vitt, bak 2x rött, 2 separata LED-backljus integrerade i underkörningsskyddet.
Skåp/flak "invändigt helsvetsat"
Dwjdpfogcw Rmex Aglec
Förstärkta sidoväggar, frontväggslast 17 250 dN, sido- och bakvägg 13 400/10 400 dN. Aluminiumbox, sidoväggar 30 mm tjocka ALU plankprofiler (2–3 mm) 600 mm breda, helt svetsade med under- och övre bälte, plankprofiler invändigt helsvetsade, golv med skjutgolvssystem på 140 mm ALU-tvärbalkar, golvtruckslast ca 9 ton/m², tvärbalkarna sitter tätt (ca 350 mm), ALU-frontvägg med 600 mm plankprofil 2–3 mm tjock i rak design, speciella ALU-hörnprofiler i sned modell, slät bakvägg i rak design med 2 ALU-vingdörrar 50/30 mm tjocka och 2 vridlås i svetsad ALU-bakram med teflon- och inoxlager, dörrar säkras i öppet läge med kedja på sidan. Slitstarka slitplåtar på sidoväggarna ca 2000x1500x4 mm helt svetsade, medföljande resttömningsvägg med Kevlar-presenning ca 1800 mm lång och sidoskydd i Kevlar. Servicedörr i frontväggen med invändig stege.
Hydraulsystem "Cargo Floor" skjutgolvssystem
Skjutgolv i botten med hydrauliskt rörliga ALU-profiler på ALU- fyrkantsprofiler med ca 880 PE-HD glidlister och extra anti-lyft-glidlager, typ CF 10 mm golvutförande, hydraulik med ca 200 mm arbetsrörelse, fasta delar i frontvägg, separat möjlighet för anslutning av hydraulledning under fordonet med fasta delar, ledningsstorlek NW 21, fasta delar med storlek och konstruktion enligt separat uppgift, arbetstryck 190–240 bar, ALU-ändstycken svetsade i skjutgolvet, elektrisk styrning bak till vänster med fjärrkontroll integrerad i ett låsbart vattentätt skåp, utan hydraulkablar.
Tillbehör
6 PVC-stänkskärmar med 2 antisprej-stänkskydd, 6 PVC-stänkskydd ovanför hjulen, ALU E-hjulhållare, sidomonterat ALU-påkörningsskydd.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Utförande med genomgående, förstärkt ram, ny påbyggnad tillverkad i självförstärkande konstruktion med motsvarande förstärkningar i underramen för särskilt hög stabilitet och hållfasthet. Tvärbalkar med höjd på 140 mm i förstärkt utförande (för hög markbelastning). Extra förstärkning som knutplåt i den främre underrams-/fordonsramdelen. Chassit av galvaniserat stål upp till stödkonstruktion (släpvagnskonstruktion max 39.000 kg).
Axlar och upphängning "skivbroms 22,5"
Jost (DCA) axelaggregat, 3x9 ton med DCA-luftfjädring, lyft och sänkning, Wabco Smartboard infotavla, elektronisk bromsslitageindikator kan läsas av i dragbilen (display), första axeln med startassistans (ny EG-regel, utan utrustning för dragbil), (vid behov kan 1:a och 3:e axeln göras lyftbar).
Däck och hjul
6 hjul med däckstorlek 385/65 R 22.5 från valfri tillverkare (Br-Go-Co) på silverfärgade stålfälgar, 11,75x22.5 ET 120
Stödben
Mekaniska stödben med två hastigheter, 2x 20 ton stödbelastning med svängfot.
Bromssystem
Enligt EG-standard, EBS E-anläggning Wabco med RSS-system (Roll-Stability-Support) och Premium Modulator, fjäderenergilagrade bromsar på två axlar med manövrering bak, ALU-lufttanksystem.
Elsystem
Enligt EG-standard 91/633 och 97/28 med 2 femkammarlyktor typ Aspöck Europoint 3 integrerade i ALU avslutande bakparti, 24 volts system med 1x15-polig och 2x7-poliga uttag, med sidomarkeringsljus i LED-version, 2 reflexskyltar på baksidan, positionsljus fram 2x vitt, bak 2x rött, 2 separata LED-backljus integrerade i underkörningsskyddet.
Skåp/flak "invändigt helsvetsat"
Dwjdpfogcw Rmex Aglec
Förstärkta sidoväggar, frontväggslast 17 250 dN, sido- och bakvägg 13 400/10 400 dN. Aluminiumbox, sidoväggar 30 mm tjocka ALU plankprofiler (2–3 mm) 600 mm breda, helt svetsade med under- och övre bälte, plankprofiler invändigt helsvetsade, golv med skjutgolvssystem på 140 mm ALU-tvärbalkar, golvtruckslast ca 9 ton/m², tvärbalkarna sitter tätt (ca 350 mm), ALU-frontvägg med 600 mm plankprofil 2–3 mm tjock i rak design, speciella ALU-hörnprofiler i sned modell, slät bakvägg i rak design med 2 ALU-vingdörrar 50/30 mm tjocka och 2 vridlås i svetsad ALU-bakram med teflon- och inoxlager, dörrar säkras i öppet läge med kedja på sidan. Slitstarka slitplåtar på sidoväggarna ca 2000x1500x4 mm helt svetsade, medföljande resttömningsvägg med Kevlar-presenning ca 1800 mm lång och sidoskydd i Kevlar. Servicedörr i frontväggen med invändig stege.
Hydraulsystem "Cargo Floor" skjutgolvssystem
Skjutgolv i botten med hydrauliskt rörliga ALU-profiler på ALU- fyrkantsprofiler med ca 880 PE-HD glidlister och extra anti-lyft-glidlager, typ CF 10 mm golvutförande, hydraulik med ca 200 mm arbetsrörelse, fasta delar i frontvägg, separat möjlighet för anslutning av hydraulledning under fordonet med fasta delar, ledningsstorlek NW 21, fasta delar med storlek och konstruktion enligt separat uppgift, arbetstryck 190–240 bar, ALU-ändstycken svetsade i skjutgolvet, elektrisk styrning bak till vänster med fjärrkontroll integrerad i ett låsbart vattentätt skåp, utan hydraulkablar.
Tillbehör
6 PVC-stänkskärmar med 2 antisprej-stänkskydd, 6 PVC-stänkskydd ovanför hjulen, ALU E-hjulhållare, sidomonterat ALU-påkörningsskydd.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2002
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 2182 ... annonser
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått