Transport av containrarVan Hool
20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Transport av containrar
Van Hool
20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Startpris exklusive moms
10 985 €
Tillverkningsår
2005
Skick
Begagnad
Plats
Roosendaal 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
- Maskinbeskrivning:
- Transport av containrar
- Tillverkare:
- Van Hool
- Tillverkningsår:
- 2005
- Skick:
- mycket bra (begagnad)
Pris och plats
Startpris exklusive moms
10 985 €
- Plats:
- Roosendaal, Nederländerna
Ring
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Hjulbas:
- 7 450 mm
- Första registrering:
- 04/2005
- Fjädring:
- luft
- Däcksstorlek:
- 385/65-R22.5
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A18340651
- Referensnr.:
- DH2545
- Senast uppdaterad:
- den 2025.06.20
Beskrivning
= Ytterligare alternativ och utrustning =
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Fin 2005 Van Hool 20FT tippchassi, SAF-axlar med skivbromsar (Intradisc), ABS, 2 x lyftaxel, ADR (EXII, EXIII, FL, AT), tippbar upp till 20 grader, 24V, tjänstevikt: 5 200 kg, max. totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22.5-däck (vänster: 8/17/8 mm; höger: 7/10/7 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65-R22.5
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bromsar: Skivbromsar
Iedpfevt A Hnox Aa Eetn
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50 %; däckmönster höger: 45 %
Bakaxel 2: lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 100 %; däckmönster höger: 60 %
Bakaxel 3: Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50 %; däckmönster höger: 45 %
Mått
Mått (L x B): 906 x 252 cm
Vikter
Tjänstevikt: 5 200 kg
Lastkapacitet: 33 800 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktion/utförande
Karossmärke: Van Hool 3B2013
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifikation
Registreringsnummer: OH-71-VY
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Fin 2005 Van Hool 20FT tippchassi, SAF-axlar med skivbromsar (Intradisc), ABS, 2 x lyftaxel, ADR (EXII, EXIII, FL, AT), tippbar upp till 20 grader, 24V, tjänstevikt: 5 200 kg, max. totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22.5-däck (vänster: 8/17/8 mm; höger: 7/10/7 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65-R22.5
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bromsar: Skivbromsar
Iedpfevt A Hnox Aa Eetn
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50 %; däckmönster höger: 45 %
Bakaxel 2: lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 100 %; däckmönster höger: 60 %
Bakaxel 3: Max. axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50 %; däckmönster höger: 45 %
Mått
Mått (L x B): 906 x 252 cm
Vikter
Tjänstevikt: 5 200 kg
Lastkapacitet: 33 800 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktion/utförande
Karossmärke: Van Hool 3B2013
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifikation
Registreringsnummer: OH-71-VY
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2009
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+31 165 2... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons

1 297 km
Transport av containrar
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
småannons

1 297 km
Transport av containrar
VAN HOOL20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
VAN HOOL20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
småannons

1 297 km
Transport av containrar
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
småannons

1 297 km
Transport av containrar
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Van Hool20FT Tipping-chassis, ADR (EX/II, EX/III, FL, A...
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått