Transport av containrarBurg
20FT / 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Ch...
Transport av containrar
Burg
20FT / 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Ch...
Startpris exklusive moms
8 985 €
Tillverkningsår
2012
Skick
Begagnad
Plats
Roosendaal 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
- Maskinbeskrivning:
- Transport av containrar
- Tillverkare:
- Burg
- Tillverkningsår:
- 2012
- Skick:
- mycket bra (begagnad)
Pris och plats
Startpris exklusive moms
8 985 €
- Plats:
- Roosendaal, Nederländerna
Ring
Maskinförsäljning

Hittat en ny maskin? Gör nu pengar av den gamla.
Få bästa pris via Machineseeker.
Mer om maskinförsäljning
Mer om maskinförsäljning
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Hjulbas:
- 7 790 mm
- Lastutrymmets längd:
- 9 450 mm
- Lastutrymmets bredd:
- 2 550 mm
- Första registrering:
- 03/2012
- Fjädring:
- luft
- Däcksstorlek:
- 385/65 R22.5
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A18641036
- Referensnr.:
- DH2255
- Senast uppdaterad:
- den 2025.10.03
Beskrivning
= Ytterligare alternativ och utrustning =
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Mycket fint 2012 BURG 20FT ADR växlingschassi med SAF-axlar och skivbromsar (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) giltig till 2025-08-01, ABS/EBS, 1:a & 2:a axel = lyftaxel, tjänstevikt: 3 690 kg, max. totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22.5-däck (V: 8/9/12 mm; H: 8/10/7 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bromsar: Skivbromsar
Dksdpfx Aov E Rfpoglsu
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM fälgar; lyftaxel; max. axelbelastning: 9 000 kg; däckmönster vänster: 50%; höger: 50%
Bakaxel 2: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM fälgar; lyftaxel; max. axelbelastning: 9 000 kg; däckmönster vänster: 55%; höger: 65%
Bakaxel 3: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM fälgar; max. axelbelastning: 9 000 kg; däckmönster vänster: 75%; höger: 45%
Mått
Dimensioner (L x B): 943 x 255 cm
Vikter
Tjänstevikt: 3 690 kg
Lastkapacitet: 35 310 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: BURG O-3-CC A7
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifikation
Registreringsnummer: OL-20-PY
Ytterligare information
Kontakta Piet Swank för mer information.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Mycket fint 2012 BURG 20FT ADR växlingschassi med SAF-axlar och skivbromsar (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) giltig till 2025-08-01, ABS/EBS, 1:a & 2:a axel = lyftaxel, tjänstevikt: 3 690 kg, max. totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22.5-däck (V: 8/9/12 mm; H: 8/10/7 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bromsar: Skivbromsar
Dksdpfx Aov E Rfpoglsu
Fjädring: Luftfjädring
Bakaxel 1: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM fälgar; lyftaxel; max. axelbelastning: 9 000 kg; däckmönster vänster: 50%; höger: 50%
Bakaxel 2: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM fälgar; lyftaxel; max. axelbelastning: 9 000 kg; däckmönster vänster: 55%; höger: 65%
Bakaxel 3: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM fälgar; max. axelbelastning: 9 000 kg; däckmönster vänster: 75%; höger: 45%
Mått
Dimensioner (L x B): 943 x 255 cm
Vikter
Tjänstevikt: 3 690 kg
Lastkapacitet: 35 310 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: BURG O-3-CC A7
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifikation
Registreringsnummer: OL-20-PY
Ytterligare information
Kontakta Piet Swank för mer information.
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2009
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+31 165 2... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons

1 297 km
Transport av containrar
Burg20FT + 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Ch...
Burg20FT + 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Ch...
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått