Transport av containrarBurg
20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht :...
Transport av containrar
Burg
20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht :...
Startpris exklusive moms
8 985 €
Tillverkningsår
2012
Skick
Begagnad
Plats
Roosendaal 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
- Maskinbeskrivning:
- Transport av containrar
- Tillverkare:
- Burg
- Tillverkningsår:
- 2012
- Skick:
- mycket bra (begagnad)
Pris och plats
Startpris exklusive moms
8 985 €
- Plats:
- Roosendaal, Nederländerna
Ring
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Hjulbas:
- 7 790 mm
- Lastutrymmets längd:
- 9 450 mm
- Lastutrymmets bredd:
- 2 550 mm
- Första registrering:
- 10/2012
- Däcksstorlek:
- 385/65 R22.5
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A18605961
- Referensnr.:
- DH2322
- Senast uppdaterad:
- den 2025.10.16
Beskrivning
= Ytterligare alternativ och utrustning =
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Mycket fin 2012 BURG 20FT ADR växlingschassi med SAF-axlar och skivbromsar (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ABS/EBS, 1:a + 2:a axel = lyftaxel, tjänstevikt: 3 690 kg, max vikt: 39 000 kg, 385/65-R22,5 däck (V: 11/9/15 mm; H: 10/8/12 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bakaxel 1: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM-fälgar; lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; mönsterdjup vänster: 70 %; höger: 65 %
Bakaxel 2: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM-fälgar; lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; mönsterdjup vänster: 55 %; höger: 50 %
Bakaxel 3: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM-fälgar; Max. axelbelastning: 9 000 kg; mönsterdjup vänster: 95 %; höger: 75 %
Mått
Mått (L x B): 943 x 255 cm
Iedpfxsv D H Rlo Aa Ejtn
Vikter
Tjänstevikt: 3 690 kg
Lastkapacitet: 35 310 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: BURG O-3-CC A7
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifikation
Registreringsnummer: OL-99-TP
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Mycket fin 2012 BURG 20FT ADR växlingschassi med SAF-axlar och skivbromsar (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ABS/EBS, 1:a + 2:a axel = lyftaxel, tjänstevikt: 3 690 kg, max vikt: 39 000 kg, 385/65-R22,5 däck (V: 11/9/15 mm; H: 10/8/12 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bakaxel 1: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM-fälgar; lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; mönsterdjup vänster: 70 %; höger: 65 %
Bakaxel 2: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM-fälgar; lyftaxel; Max. axelbelastning: 9 000 kg; mönsterdjup vänster: 55 %; höger: 50 %
Bakaxel 3: Däckdimension: 385/65 R22,5; LM-fälgar; Max. axelbelastning: 9 000 kg; mönsterdjup vänster: 95 %; höger: 75 %
Mått
Mått (L x B): 943 x 255 cm
Iedpfxsv D H Rlo Aa Ejtn
Vikter
Tjänstevikt: 3 690 kg
Lastkapacitet: 35 310 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: BURG O-3-CC A7
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifikation
Registreringsnummer: OL-99-TP
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2009
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+31 165 2... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons

1 297 km
Transport av containrar
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht: ...
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht: ...
småannons

1 297 km
Transport av containrar
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht :...
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht :...
småannons

1 297 km
Transport av containrar
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht: ...
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht: ...
småannons

1 297 km
Transport av containrar
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht: ...
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), Leergewicht: ...
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått