Transport av containrarBurg
20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leerg...
Transport av containrar
Burg
20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leerg...
Startpris exklusive moms
8 985 €
Tillverkningsår
2012
Skick
Begagnad
Plats
Roosendaal 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
- Maskinbeskrivning:
- Transport av containrar
- Tillverkare:
- Burg
- Tillverkningsår:
- 2012
- Skick:
- mycket bra (begagnad)
Pris och plats
Startpris exklusive moms
8 985 €
- Plats:
- Roosendaal, Nederländerna

Ring
Tekniska detaljer
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Hjulbas:
- 7 790 mm
- Lastutrymmets längd:
- 9 450 mm
- Lastutrymmets bredd:
- 2 550 mm
- Första registrering:
- 09/2012
- Fjädring:
- luft
- Däcksstorlek:
- 385/65-R22.5
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A18072411
- Referensnr.:
- DH2305
- Senast uppdaterad:
- den 2025.10.16
Beskrivning
= Ytterligare alternativ och utrustning =
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Mycket fin 2012 BURG 20FT ADR växelflakschassi med SAF-axlar och skivbromsar (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ABS/EBS, 1:a axel + 2:a axel = lyftaxlar, tjänstevikt: 3 690 kg, max totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22,5-däck (V: 8/11/8 mm; H: 6/11/5 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65-R22.5
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bromsar: Skivbromsar
Fjädring: Luftfjädring
Bakhjulsaxel 1: Lyftaxel; Max axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50%; Däckmönster höger: 40%
Bakhjulsaxel 2: Lyftaxel; Max axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 70%; Däckmönster höger: 70%
Bakhjulsaxel 3: Max axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50%; Däckmönster höger: 30%
Itodpfx Aaoviu I Ne Een
Mått
Mått (L x B): 943 x 255 cm
Vikter
Tjänstevikt: 3 690 kg
Lastkapacitet: 35 310 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: BURG O-3-CC A7
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifikation
Registreringsnummer: OL-22-TH
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
- ADR
- EBS
- Lyftaxel
- Lättmetallfälgar
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Kommentarer =
Mycket fin 2012 BURG 20FT ADR växelflakschassi med SAF-axlar och skivbromsar (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ABS/EBS, 1:a axel + 2:a axel = lyftaxlar, tjänstevikt: 3 690 kg, max totalvikt: 39 000 kg, 385/65-R22,5-däck (V: 8/11/8 mm; H: 6/11/5 mm), nederländsk registrering
= Ytterligare information =
Axelkonfiguration
Däckdimension: 385/65-R22.5
Axelmärke: SAF INTRADISC
Bromsar: Skivbromsar
Fjädring: Luftfjädring
Bakhjulsaxel 1: Lyftaxel; Max axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50%; Däckmönster höger: 40%
Bakhjulsaxel 2: Lyftaxel; Max axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 70%; Däckmönster höger: 70%
Bakhjulsaxel 3: Max axelbelastning: 9 000 kg; Däckmönster vänster: 50%; Däckmönster höger: 30%
Itodpfx Aaoviu I Ne Een
Mått
Mått (L x B): 943 x 255 cm
Vikter
Tjänstevikt: 3 690 kg
Lastkapacitet: 35 310 kg
Totalvikt: 39 000 kg
Funktionellt
Karossmärke: BURG O-3-CC A7
Skick
Tekniskt skick: mycket bra
Optiskt skick: mycket bra
Identifikation
Registreringsnummer: OL-22-TH
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2009
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+31 165 2... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons
Roosendaal
1 297 km
Transport av containrar
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leerg...
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leerg...
småannons
Roosendaal
1 297 km
Transport av containrar
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leerg...
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leerg...
småannons
Roosendaal
1 297 km
Transport av containrar
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leerg...
Burg20FT ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Chassis, Leerg...
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått











































































