LåglastarsläpvagnFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader
Låglastarsläpvagn
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader
Skick
Ny
Plats
Essen 

Visa bilder
Visa karta
Uppgifter om maskinen
Pris och plats
- Säljarens plats:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Tyskland
Ring
Tekniska detaljer
- Totalvikt:
- 50 960 kg
- Maximal lastvikt:
- 39 670 kg
- Axelkonfiguration:
- 3 axlar
- Utrustning:
- ABS
Erbjudandets detaljer
- Förtecknings-ID:
- A19937585
- Referensnr.:
- 36902
- Senast uppdaterad:
- den 2025.09.09
Beskrivning
Hela vårt fordonslager med omedelbart och kortfristigt tillgängliga fordon hittar du på vår webbplats.
Utdrag ur utrustningen. Komplett utrustningslista på begäran.
Svanhals:
* Svanhals med hårdträbeläggning, ca 30 mm tjock
* Svanhals bak i rak utförande
* 3 par lastsäkringsringar (LC 5 000 daN)
Lastyta:
* Lastyta i utdragbar version
* 5 par utfällbara lastsäkringsringar utåt (LC 5 000 daN)
Ibodpfxjxarlve Aa Esc
* 3 par utfällbara lastsäkringsringar utåt (LC 10 000 daN)
* 1 par liggande lastsäkringsringar framtill på lastytan (LC 10 000 daN)
* Utskärningar i ytterramen för att fästa spännband (LC 2 000 daN)
* Hårdträbeläggning ca 48 mm tjock, över axlarna durkplåt
Stödben:
JOST stödben (mekaniska) med 2-växlad växellåda för ca 24 t lyftkapacitet (ca 50 t provbelastning)
Axlar:
* BPW-axlar: två styva, två medfjädrande styrda axlar
* Luftfjädring med höj/sänkanordning
* Efterstyrda axlar med elektromagnetisk backspärr, aktiveras via backväxel eller manuellt
* Trumbromsar
* Verktyg för axelunderhåll
Däck:
* 205/65 R 17.5
* Fabrikat enligt vårt val
* TPMS däcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141
* Dataöverföring till dragbilen sker via standardiserat EBS-gränssnitt enligt ISO 11992
* För korrekt visning måste dragbilen kunna ta emot och visa dessa data
Bromssystem:
* Bromssystem i enlighet med EU-regler med EBS-E (4S3M) utan sammankopplingsledningar till dragfordonet
Stålkonstruktion:
* Stålkonstruktion i höghållfasta finkornsstål
* Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (sträckgräns 355MPa), S690QL/S700MC (sträckgräns 690MPa)
Lackering:
* Hela stålkonstruktionen blästras automatiskt efter svetsning med kulstråleanläggning
* Andra blästringen med korund för optimal vidhäftning av ytbehandlingen
* HRM-metallisering av hela chassit med ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium) för bästa korrosionsskydd
* Slutlackering med 2 lager 2K täckfärg, enfärgad i RAL 3002 kaminröd enligt RAL-system 841GL
* Fälgar i silver
* Bakpartiet metalliserat och lackerat i RAL 9010 (renvit)
* Ej möjligt med metalliclack
* Lackuppbyggnaden testad enligt saltstänktest enligt ISO 9227-NSS
* Försegling av håligheter med specialvax
Elsystem:
* Elsystem enligt EU-föreskrifter, belysning 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Alla LED-sidomarkeringsljus blinkar med blinkersen
* ASPÖCK-UNIBOX på kopplingslisten framtill med uttag 24N, 24S & 15-poligt, anslutning enligt ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-poligt ISO-12098
Inkluderad utrustning:
* 2 tums kungsstift
* Ett reservhjulshållare framför frontväggen
* Gul-röda luftkopplingar på den förzinkade kopplingslisten fram
* Förzinkade stöttor under lastytans lutning
* En förzinkad ståelfrontvägg (EN12642-XL), ca 1 600 mm hög
* Aluminium-sidoväggar och bakvägg ovanpå svanhalsen, plug-in, ca 2 440 x 400 mm (L x H)
* Bakre förzinkade plug-in stolpar avtagbara (påbyggnadens längd ca 2 560 mm)
* Stödbock med 1 par WADER containerfickor. Högsta belastning ca 20 000 kg
* 7 par WADER containerfickor för 1x 20' container på lastytan
* 1x 40' container på lastytan, 1x 40' container över svanhalsen, 2x 20' containrar
* 7 par stolpfickor för plug-in stolpar 100 x 50 mm i ytterramen på lastytan
* En förzinkad hållare tvärs under
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Utdrag ur utrustningen. Komplett utrustningslista på begäran.
Svanhals:
* Svanhals med hårdträbeläggning, ca 30 mm tjock
* Svanhals bak i rak utförande
* 3 par lastsäkringsringar (LC 5 000 daN)
Lastyta:
* Lastyta i utdragbar version
* 5 par utfällbara lastsäkringsringar utåt (LC 5 000 daN)
Ibodpfxjxarlve Aa Esc
* 3 par utfällbara lastsäkringsringar utåt (LC 10 000 daN)
* 1 par liggande lastsäkringsringar framtill på lastytan (LC 10 000 daN)
* Utskärningar i ytterramen för att fästa spännband (LC 2 000 daN)
* Hårdträbeläggning ca 48 mm tjock, över axlarna durkplåt
Stödben:
JOST stödben (mekaniska) med 2-växlad växellåda för ca 24 t lyftkapacitet (ca 50 t provbelastning)
Axlar:
* BPW-axlar: två styva, två medfjädrande styrda axlar
* Luftfjädring med höj/sänkanordning
* Efterstyrda axlar med elektromagnetisk backspärr, aktiveras via backväxel eller manuellt
* Trumbromsar
* Verktyg för axelunderhåll
Däck:
* 205/65 R 17.5
* Fabrikat enligt vårt val
* TPMS däcktrycksövervakningssystem enligt ECE R 141
* Dataöverföring till dragbilen sker via standardiserat EBS-gränssnitt enligt ISO 11992
* För korrekt visning måste dragbilen kunna ta emot och visa dessa data
Bromssystem:
* Bromssystem i enlighet med EU-regler med EBS-E (4S3M) utan sammankopplingsledningar till dragfordonet
Stålkonstruktion:
* Stålkonstruktion i höghållfasta finkornsstål
* Stålkvaliteter: S355J2+N/S355MC (sträckgräns 355MPa), S690QL/S700MC (sträckgräns 690MPa)
Lackering:
* Hela stålkonstruktionen blästras automatiskt efter svetsning med kulstråleanläggning
* Andra blästringen med korund för optimal vidhäftning av ytbehandlingen
* HRM-metallisering av hela chassit med ZINACOR 850 (85% zink/15% aluminium) för bästa korrosionsskydd
* Slutlackering med 2 lager 2K täckfärg, enfärgad i RAL 3002 kaminröd enligt RAL-system 841GL
* Fälgar i silver
* Bakpartiet metalliserat och lackerat i RAL 9010 (renvit)
* Ej möjligt med metalliclack
* Lackuppbyggnaden testad enligt saltstänktest enligt ISO 9227-NSS
* Försegling av håligheter med specialvax
Elsystem:
* Elsystem enligt EU-föreskrifter, belysning 24 Volt ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Alla LED-sidomarkeringsljus blinkar med blinkersen
* ASPÖCK-UNIBOX på kopplingslisten framtill med uttag 24N, 24S & 15-poligt, anslutning enligt ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-poligt ISO-12098
Inkluderad utrustning:
* 2 tums kungsstift
* Ett reservhjulshållare framför frontväggen
* Gul-röda luftkopplingar på den förzinkade kopplingslisten fram
* Förzinkade stöttor under lastytans lutning
* En förzinkad ståelfrontvägg (EN12642-XL), ca 1 600 mm hög
* Aluminium-sidoväggar och bakvägg ovanpå svanhalsen, plug-in, ca 2 440 x 400 mm (L x H)
* Bakre förzinkade plug-in stolpar avtagbara (påbyggnadens längd ca 2 560 mm)
* Stödbock med 1 par WADER containerfickor. Högsta belastning ca 20 000 kg
* 7 par WADER containerfickor för 1x 20' container på lastytan
* 1x 40' container på lastytan, 1x 40' container över svanhalsen, 2x 20' containrar
* 7 par stolpfickor för plug-in stolpar 100 x 50 mm i ytterramen på lastytan
* En förzinkad hållare tvärs under
Annonsen översattes automatiskt och vissa översättningsfel kan ha inträffat.
Leverantör
Observera: Registrera dig gratis eller logga in, för att få tillgång till all information.
Registrerad sedan: 2003
Skicka förfrågan
Telefon & Fax
+49 201 8... annonser
Dessa annonser kan också vara av intresse för dig.
småannons

1 204 km
Låglastarsläpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
småannons

1 204 km
Låglastarsläpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
småannons

1 204 km
Låglastarsläpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
småannons

1 204 km
Låglastarsläpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
småannons

1 204 km
Låglastarsläpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Radmulden
småannons

1 204 km
Låglastarsläpvagn
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader 205er
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader 205er
Din annons har raderats framgångsrikt
Ett fel har uppstått